• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Бібліотека

Основні завдання і напрямки діяльності шкільної бібліотеки

Проаналізувавши роботу шкільної бібліотеки, з впевненістю можна сказати, що план роботи 2016-2017 навчального року виконано. Серед основних завдань, які входили до переліку пунктів плану роботи шкільної бібліотеки, наступні:

  1. Робота з читачами, мета якої, формування та задоволення потреб учнів, як читачів.
  2. Екскурсії до шкільної та сільської бібліотек.
  3. Проведення акцій, виставок, анкетування учнів.
  4. Аналіз формулярів читачів.
  5. Оформлення картотек формулярів.
  6. Інформаційна довідково-бібліографічна робота бібліотеки.
  7. Поповнення каталогів та картотек.
  8. Надання бібліографічних довідок та консультацій.

Робота щодо формування бібліотечного фонду складалася із:

  • комплектування;
  • організації;
  • розташування.

Поповнювався книжковий фонд, оформлювалася підписка на періодичні видання. Була проведена інвентаризація основного фонду літератури. Впродовж року здійснювались заходи зі збереження наявних фондів, проводилися рейди-перевірки стану підручників. У результаті вдалося зберегти фонд підручників у гарному стані.

У 2017-2018 навчальному році робота бібліотеки зосереджена на:

  • патріотичному вихованні школярів;
  • вихованні поваги до рідної мови, історії і культури України;
  • всебічному сприянню підвищення методичної майстерності вчителів шляхом популяризації літератури з питань освіти;
  • бібліографічному інформуванні читачів;
  • продовжені роботи популяризації книги та читання.

Основні напрямки роботи шкільної бібліотеки у Дунаєвецькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів:

  • своєчасне забезпечення учнів і педагогічного колективу навчальною, художньою та методичною літературою;
  • надання допомоги вчителям у виборі літератури для проведення шкільних свят, педрад, відкритих уроків;
  • безпосередня участь у заходах, які проводяться в школі, з метою залучення учнів до читання;
  • удосконалення культури читання, прищеплення навичок самостійної роботи з книгою;
  • виховання дбайливого ставлення до книги;
  • розвиток інформативної функції шкільної бібліотеки як інформаційно-культурного центру.
Кiлькiсть переглядiв: 902